Infók a BioShock Infinite motorjáról
2010.11.07. 23:04, saxicola
Az eddigi BioShock játékokhoz hasonlóan a BioShock Infinite is az Unreal Engine 3-at fogja használni. Véleményem szerint tökéletes választás, mert ez a motor már számtalan játék esetében bizonyította, hogy a belső terek mellett a külső terek megjelenítésével is kiválóan megbírkózik.
Azonban ne gondoljuk azt, hogy mit sem változtatnak az engine-en. A motor áatalakítására szükség is volt, tekintve azt, hogy ebben a játékban egy olyan városban kalandozhatunk majd, mely a felhők között mozog, s akkor még nem is beszéltünk a város egyes részeit összekötő "hullámvasutakon" való száguldozásokról.
Tehát Columbiában minden mozogni fog, sőt a talaj bármelyik pillanatban eltűnhet a lábunk alól. Lássuk be ezt megvalósítani nagyon nagy kihívást jelent. A fejlesztők azonban a tökéletes játékélmény megadására törekedtek, ezért nem sajnálják azt az időt, melyet a grafikus motor módosítására fordítottak. Az új technológia a Floating Worlds, vagyis a Lebegő világok nevet kapta.
Mindezek mellett a megfelelő fény- és árnyékviszonyok megteremtésével is meggyűlt a bajuk a készítőknek, ugyanis egy felhők között lebegő világban ezek teljesen különböznek a földi körülményektől.