A 2K Games lltlagos BioShock tervei
2009.01.08. 08:53
Tegnap olvastam a Gamestar Online-on, hogy a 2 K Games a BioShock rszek futszalagon gyrtst tervezi. Az elnk szerint akr 6 rsz is kszthet ha megfelelen tudjk csrni-csavarni a trtnetet.
A tbb rsz engem nem zavar, de azrt felmerlt bennem pr aggly. Pldul az, hogy a trtneti szl erssge hanyatlani fog, hiszen nehz lesz jabb informcikat, rdekessgeket elmondani Rapture vrosrl. A msik problma a rvid fejlesztsi id. A szoros hatrid sszecsapott jtkokat eredmnyezhet. Fleg a bugok szmban s az optimalizlsban szokott ez megnyilvnulni. Kr lenne, ha a BioShock ltal magasra tett mrct a folytatsok lerontank. Gondoljunk csak a Tomb Raider-re. A kezdeti fantasztikus rszek utn hatalmas minsgromls kvetkezett be. Az Angel of Darkness-szel elrte a sorozat a mlypontjt s csapatvltsra volt szksg, hogy jra a rgi fnyben ragyogjon a szria.
De vissza jelen cikk trgyhoz. Ha minimum 2-3 vet hagynak a fejlesztsre akkor egy fantasztikus trilgia jhet ltre. Ennl tbb rsz mr nem lenne szerencss.
A harmadik negyedvben megjelen Sea of Dreams-szel kapcsolatban nincs inf, pedig mr 2009 van. Remlem azrt jl haladnak a srcok Ken Levine nlkl is. Br azt ne felejtsk el, hogy teremtette meg a BioShock elborult vilgt (art deco stlus, Big Daddy kinzete stb). Lehet, hogy a rgi-j csapat nem fog ragaszkodni a gykerekhez. n ennek nem rlnk.
|