A honlap a 2007-es v sikerjtkval, a BioShock-kal s annak folytatsaival foglalkozik, valamint a tervbe vett BioShock mozirl is olvashatsz. A napi frisstseknek ksznheten nem maradsz le semmirl, ami Rapture-rel kapcsolatos. Ha esetleg kimaradt az els rsz vagy megfakultak az emlkek, akkor ajnlom figyelmedbe a trtneti sszefoglalt. rdemes regisztrlni az oldalra, mivel a felhasznlk rendszeres hrlevelekben rteslhetnek a legfrisebb trtnsekrl, bejelentsekrl. Ha egy j tlettel vagy a honlapon mg nem szerepl BioShock-kal kapcsolatos anyaggal (fordts, teszt, kpek stb.) rendelkezel, akkor rj athebioshockfansite@gmail.comcmre! Kellemes bngszst kvnok!
A The Cult of Rapture oldalra felkerlt nhny krds,illetve vlasz a Bioshock 2 multiplayer lehetsgeivel kapcsolatban. Lssuk most ezeket szpen sorban, magyarul.
Hogyan fog mkdni a konzolokon a multi, s lesz-e klnbsg a PS3 s Xbox vltozatok kztt?
- Mindkt platformon hasonlan fognak mkdni, klnbsg csak annyiban lesz, hogy hogyan integrljk a sajtos tulajdonsgaikat.
Miben lesz hasonl, s miben fog klnbzni a multi PC-n, a konzolokhoz kpest?
-A f jtklmny hasonl lesz mind PC-n, mind PS3-on s Xbox-on, kisebb klnbsgekkel a sajtos tulajdonsgokat s funkcikat tekintve.
Hogyan mkdnek majd a rangsorolt meccsek?
-A multinak nem lesznek rangsorolt/nem rangsorolt opcii, de lesz egy hibrid, keverk rendszer, mellyel jtk kzben meg tudjuk hvni 4 bartunkat a multiba. St, mr elkezdett jtkokba is csatlakozhatnak, ha van szabad hely. Mindezen jtkok eredmnyeirl statisztika kszl egy mindenki szmra elrhet listn. Kszthetnk privt meccseket is, amikbe 9 embert hvhatunk meg. A privt meccsek eredmnyei nem kerlnek rgztsre, s j lehetsget adnak arra, hogy bartainkkal gyakoroljunk kicsit, mieltt online belecsapnnk a lecsba.
Tudunk majd rangsorolt meccseket jtszani bartainkkal?
-Igen, ha a lobbiban vagyunk, meg tudjuk hvni bartainkat online meccsekre. A meccskszt rendszer egy csapatban tart minket bartainkkal, ameddig csak egytt akarunk jtszani, s a mi szintnkhz passzol ellenfeleket keres majd.
Hogyan fog ez a meccskszt rendszer mkdni, s hogyan bizonyosodtok majd meg rla, hogy laggos, rossz meccsek mennek-e?
-A meccskszt rendszer csom dolgot a felhasznli profilba fog tenni. Prblunk minl gyorsabban jtkba juttatni Titeket (amint tudjuk, hnyan is vrtok), de az olyan meccsekhez, ahol mindenki a maga szintjn lev jtkosokkal kzdhet, tbbfle tnyezt figyelembe vve, ajnlott az alacsony ping.
Hogyan bntok majd az olyan jtkosokkal, akik megprblnak csalni, illetve rossz tapasztalataitok vannak velk? Tudjtok kick-elni ket? (kirgni a jtkbl)
-Brmennyire is igyeksznk megtallni s megoldani a problmkat a jtkunkban, mindig lesznek olyanok, akik megprbljk tverni, s csalni akarnak. Nem lesz kick opci, mivel gy vltk, az tbb igazsgtalan, semmint igazsgos kick-elst eredmnyezne. gy gondoltuk, mivel klnbz jtkos stlusok vannak, s tmegnyi mdon lehet pontokat szerezni, s lni, ezrt mindig lesz olyan, aki gy rzi, hogy csalssal nyertek ellene. Viszont ha valban tallkoztok egy csalval, akkor szmoljatok be rla, hagyjtok el a jtkot, s mi megtesznk minden tlnk telhett.
Mi a klnbsg a rangsorolt s nem rangsorolt jtkmdok kzt, s mirt ezt a kt opcit vlasztotttok?
-Nem ezt a kt opcit vlasztottuk, ezek nincsenek sajnos. gy gondoltuk, hogy egy hatalmas tr meglte hasznosabb a jtkosok tallkozsra, s jobb meccsek ltrehozsra. Nagyon fontos szmunkra, hogy ne szaktsuk el a feleket. Azt szeretnnk, ha bartkozntok, jtszantok s versenyezntek egymssal. Ha gyakorolni szeretntek online jtk eltt, akkor erre j a privt meccsek ltrehozsa, direkt meghvsokkal.
Tmogatjtok a LAN-t konzolokon, vagy PC-n? Tmogatjtok a dediklt szervereket?
-Rvid vlasz: nem, s nem. Mindig vges mennyisg id van egy jtk fejlesztsre. A Multiplayer beptse a BioShockba flelmetes volt mind a technika szmra(az els jtk kdbzisban nem volt multiplayer-tmogats), mind a rajongk elvrsait tekintve. Vagy prblsz mindent megcsinlni, s amikor vgzel, gy rzed, semmit sem sikerlt, vagy sszpontostassz, kevesebb, kisebb dolgokra koncentrlsz, mint pl. elrhet online lmnyek. gy dntttnk, az idt arra hasznljuk, hogy ltrehozzunk egy stabil jtk-alapot, s ez sajnos nem tartalmazza a LAN s a dediklt szerver opcikat.
Elnzst krek mindenkitl trt angolsgomrt, taln nem sikerlt sz szerint lefordtanom, de remlem a lnyeg rthet. Ti mit szltok hozz?
A dediklt szervert vagy a fejlesztk zemeltetetik (termszetesen csak leglis kulccsal rendelkezknek), vagy jtkosok (akr trt szervert is). Ha nincs dediklt szerver lehetsg, akkor nem lehet (elmletben) trt jtkkal multizni.
2010.01.29. 01:17
Mastigias
rlk, hogy tetszik! :D
n csak azt nem rtem, mi is az a dediklt szerver... Az olyan szerver, amit jtkos hozhat ltre? s csak hivatalos szerverek lesznek? Valaki magyarzza el, lcci (:
2010.01.28. 22:28
Bence1001
Azrt igazn lehetne egy kick rendszer...
2010.01.28. 18:58
saxicola
Nekem tetszik az rs.
Sokan fanyalogtak eddig is a multi miatt, most meg fleg, mivel kiderlt, hogy nem lesz LAN s dediklt szerverek sem. n azt mondom, hogy ennl a jtknl a multi az csak hab a tortn. Ha a single player rsz j lesz, akkor nem lesz gond.
A dediklt szervert vagy a fejlesztk zemeltetetik (termszetesen csak leglis kulccsal rendelkezknek), vagy jtkosok (akr trt szervert is). Ha nincs dediklt szerver lehetsg, akkor nem lehet (elmletben) trt jtkkal multizni.